tisdag 3 juli 2012

Nya skåp....


Lite till min sorg kommer vi inte att få plats med alla fina stora gamla skåp. Då får man trösta sig med lite nya, mindre. Detta har jag haft span på länge och nu knep vi ett utställningsex hos Ilva. Kommer att rymma handdukar och lakan. Den uppmärksamme lägger märkt till att det är samma serie som badrumsskåpen - viktigt att matcha, fast gärna lite nonchalant sådär ;)

Ps. Har bl.a. ett vitt gammalt skåp över, kommer på Blocket snart. Om ngn är intresserad så är det bara att maila, adress uppe till höger.

5 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

oj oj oj vad det har hänt saker hos er! ni har flyttat in och allt! och så vackert ni har det - jag vill komma och hälsa på!! det måste jag bara göra vid tillfälle.

stor kram till dig/er!

Jenny

Septemberflikka sa...

Snyggt!

Synd att du bor så långt bort, annars hade jag gärna shoppat skåp hos dig.

Kram

A House With A View sa...

Suuuuuuuperfint skåp, charmigt!!!

Kraaaaaaaaaam aka

Anonym sa...

Hej på dig!

Såå länge sen jag kikat in här, massor har hänt och ni har flyttat in i ert nya fina hem. Grattis!

Fantastiskt fint - älskar alla detaljerna och så har ni ett underbart golv.

Nu ska jag sätta din blogg på min bloglovin så jag minns fortsätta följa.

Sommarhälsningar från ett riktigt varmt finland

Unknown sa...

Ok ursäkta svenskan här.. Men helvete vad snyggt!